Dalat, homestay

Taky se vám na cestách stane, že si říkáte "sakra! co jsem to zas vybral za bydlení" a o pár hodin později si zas klepete na rameno s myšlenkou "joo kluku jsi šikula přísnej to jsi vybral skvěle!" 

V ceně jízdenky je odvoz z hlavního nádraží do centra, resp ubytování. Trochu jsem se zděsil, když přepravce udělal hooo ( ne to obdivuhodné  hoo ani santaklausovské ho ho ho...ale to kde vidíte v očích.. 'ty jo ty rovnovokej evropane co jsi neskočíl taxikářům na lep...já tě musí odvézt zpropadeně daleko ať je ti Buddha milostiv!).

Authentic Familly Homestay, ubytování s excelentním hodnocením. Pravda je trochu z ruky z centra (25min chůze) a není to hotel **** ale o to také ani nestojím. Ve dveřích nás vítá paní domácí. A její manžel co se právě vrátil z práce - treku po okolí. "V ceně je večeře a snídaně a pokoj máte támhle za naším obývákem-kanceláří". Její rodiče neumí ani slovo anglicky a o to víc je potěší že je zdravím správnou zdvořilostní frází. 

Centrum

Po návštěvě centra jak jinak než po stopách gastro-orgazmu (a ten se dostavil v podobě sweet&sour stejku s rýží a chilli) objevujeme Mon Caffee. Paní majitelka - bankéřka - si prostě plní sen a tak přízemí předělala na kavárnu hipster-asia stylu. Kafe umí a ještě roztomile konverzuje s překladačem. 

Poznámka:
Ke kávě je vždy i zelený čaj.... a to asi platí ve skrze celý jižní vietnam.

Zítra (dnes když píšu příspěvek) se vyráží na moto trip v sestavě tři princezny a já. Jedna česká a dvě izraelské ... každá má svého šoféra motorky jen já potupně řídím skůtr automat... ale to si nechám do dalšího článku. ;)